Pages

Monday, September 21, 2009

Salam id Mubarak

Salam teman yang dirahmati,

Sempena syawal yang penuh mulia ini saya mengambil kesempatan mengucapkan selamat hari raya kepada semua warga KPIPM dan sahabat handai yang mengenali ana, samaada di Mesir atau dimalaysia atau dimana-mana.

Semoga perginya Ramadhan dan tibanya syawal dapat mengeratkan lagi hubungan kita dengan pencipta kita jua kita sesama manusia yang bergelar sahabat, yang bergelar kawan, yang bergelar teman.Kerana pejuangan kita bukan untuk mendamba kegirangan yang sementara tetapi kita mengharapkan kegirangan, kemeriahan, kejayaan yang kekal abadi, Allah menyediakan yang terawal adalah dengan merayakan eid fitri dan eid adha.

Dengan penuh syahdu dan mengharap kerdhaan Allah marilah kita menyambut eid mubarak ini dengan penuh keinsafan dengan mengharapkan serta penuh doa supaya Allah memanjangkan usia kita supaya menjadi tetamu Ramdhan yang akan datang dan ramadan yang seterusnya.

Akhirnya salam kemaafan dari sahabat semua sempena eid mubarak 1430, semoga berkekalan ukhwah yang terjalin.Berjuang dimedan yang kamu yakini.Wasalam

No comments:

Post a Comment