Pages

Wednesday, April 13, 2011

Salam revolusi

Assalamualikum WarahmatuLLahi wabarakatuh

Infinity kesyukuran kehadrat Ilahi kerana masih dikurniakan keimanan, ketakwaan, kesihatan yang baik bagi mempertingkatkan ibadah harian kita kepada Allah.Agak lama jejari tidak menukilkan secebis kalam dalam blog senyumanis.

Ba'da Thaurah, kini anak-anak Malaysia kini kembali ke Mesir untuk meneruskan pengajian dibidang masing-masing.Ana antara yang terakhir kembali keMesir dengan penerbangan Oman Air yang di uruskan oleh Yayasan Negeri Perak yang menggunakan duit Rakyat Perak. terima kasih Yayasan Perak dan juga terima kasih Rakyat Perak.



Tetapi agak sedih kembalinya keMesir kali ini hanya seorang diri.Zaujah dan Nur Syifa' binti Khalil yang tercinta tidak bersama.



Alhamdulilah Nur Syifa' selamat dilahirkan di Hospital Ampang pada 23/02/2011, setelah pelbagai persiapan telah dibuat untuk menyambut kelahirannya di Mesir.Terlalu teliti perancangan Allah..SubhanaLLah....gentar hati ini bila mengingatkan saat yang genting, tatkala berlakunya demontrasi dan revolusi Mesir, saat itu jugalah ummu Syifa' sudah berada diambang kelahiran.



Alhamdulillah segalanya sudah selamat, syukran Ya Robb dan juga kawan-kawan yang banyak membantu.Semoga semuanya dikira sebagai amal yang soleh..Wassalam

No comments:

Post a Comment