Pages

Saturday, July 17, 2010

tut...tut...tut...got an email...


Salam perjuangan untuk semua teman-teman.

Semoga hari ini lebih baik dari semalam dan sentiasa mendoakan semoga esok masih lagi boleh menghembus nafas dan masih lagi boleh beribadah kepada Robbul Jalil.

Dalam kecerian kita menunggu natijah imtihan yang lepas, amat terasa gementar dalam jiwa, apakah natijah yang bakal di saksikan menggembirakan atau sebaliknya.

Apapun natijah yang bakal ditempuhi, doakan moga hati kita sentiasa redha atas ketentuan Ilahi berdasarkan apa yang kita usahakan.Kita tidap boleh menhgarapakan 100% kepada usaha kita tetapi apa yang lebih penting adalah takdir Ilahi terhadap semua hambaNya.kita wajib berserah padaNya.Apa jua keputusan sesama kita rasai, mungkin ini adalah tarbiah dari Ilahi.

Teman-teman,

Ana pun kurang pasti kenapa title ana pada post kali ini, berbunyi macam "tu..tut...tut..tut..got an email"....

Mungkin teman-teman yang memahai boleh menterjemahkannya.tetiba sahaja terasa nak bertitle macam tuh..hehehehhe


Kereta mewah tu pulak, confirm tak de kena mengena ngan post kali ni, tapi kalau ada orang sponsor kete macam tu best jugak.Berangan je laaa..

ok laaa temana yang dirahmati, doakan moga kita semua tidak termasuk dalam golongan manusa yang berada dalam fitnah, golongan yang membuat fitnah dan segala galanya.Redha Allah yang kita harapkan.Berjuang dimedan yang kamu yakini.wassalam

No comments:

Post a Comment